Uw Nieuwe Apparaat Is Defect. Wat Nu?

Nieuwe webinar: 12 apparaten die je niet moet kopen

Ten eerste voel ik je pijn. Mijn vaatwasser is kapot gegaan en ik heb nu een baby thuis. Mijn keuken rook naar zure Similac-babyvoeding totdat het was gerepareerd.

Deze situaties waren een van de redenen waarom ik 25 jaar geleden een Yale-serviceafdeling begon. Ik wilde ook oplossingen voor terugkerende problemen.

Binnen het eerste jaar hebben apparaten 20% vaker onderhoud nodig dan vroeger. (We publiceren reparatiestatistieken, maar u kunt lezen over de meest betrouwbare apparaten voor een idee). Omdat er geen merken zijn die uw probleem kunnen verhelpen, kan het veel voorkomen.

Veel retourbeleid kan verwarrend zijn en kan ertoe leiden dat u uw verstand verliest. U kunt worden aangevallen door uw fabriek of zelfs uw winkelier.

We vertellen u wat u kunt verwachten, wat eerlijk is en hoe u het beste kunt omgaan met een moeilijke situatie. Maar als een bedrijf dat meer dan 20.000 servicebezoeken uitvoert, moet ik beleefd vragen:

Is Uw Apparaat Echt Een Citroen?

Dat brengt ons bij een probleem dat ik een paar weken geleden heb ondervonden…

Omdat haar wasmachine niet werkte, belde een klant me heel geanimeerd. Ze wilde het ‘buiten haar huis of ergens anders’ hebben. Ik luisterde aandachtig naar haar zorgen en vertelde haar dat ik geen betere producten in mijn winkel had.

Ik bood aan haar terug te betalen, maar ze zei dat haar volgende machine precies hetzelfde zou werken als haar vorige als ze hem niet correct gebruikte. Het bleek dat ze het niet correct gebruikte. We stuurden een techneut en lieten haar gratis zien hoe ze het product moest gebruiken.

Dagelijks wordt dit verhaal herhaald . Soms kunnen producten verkeerd worden geïnstalleerd, kunnen stroomonderbrekers zijn uitgeschakeld, kunnen er problemen zijn met sanitair of elektrische leidingen of kan het gewoon een fout van de gebruiker zijn.

Het gebeurt. Het gebeurt. We zijn ons hiervan bewust en rekenen geen opleiding aan gebruikers. Dit is veel goedkoper dan de machine terug te moeten sturen en weer hetzelfde probleem te hebben.

Net als bij andere winkels, moet u controleren of dezelfde service wordt aangeboden.

Staat Uw Product Er Niet Bij, Laat Het Ons Dan Weten. is Wat Is Eerlijk Aan Een Citroen?

Ons beleid : we zullen uw machine snel vervangen als we deze niet kunnen repareren. Periode.

Veel apparaten gaan binnen het eerste jaar kapot. Ik denk dat een snelle reparatie redelijk is. Redelijk is echter niet gedefinieerd en staat als zodanig open voor interpretatie.

Fabrieksservicebureaus verwachten drie servicebezoeken voordat ze een product ruilen. Ondanks het feit dat ze misschien geen Similac-consumerende pasgeborenen hebben, is dit hun beleid.

Het maakt niet uit voor fabrieken en service-only agentschappen, omdat ze het niet aan hen hebben verkocht. Technisch gezien is het niet hun probleem, dus ze kunnen elk beleid volgen dat ze willen.

Uw ervaring met verkopen zal eronder lijden naarmate u er verder van verwijderd bent.

Citroenremedies

Ten eerste moet u gebruikmaken van de winkel. Wees volhardend. Praat met uw verkoper. Mensen in onze branche zullen hun best doen, maar zonder de juiste service kunnen ze niet snel schakelen. Deze strategieën kunnen het proces versnellen.

Dit is de beste en meest efficiënte manier om te gaan.

Beoordeling

Slechte recensies op Yelp of Google zijn een goede tactiek zolang ze eerlijk en nauwkeurig zijn. Aan de andere kant, goede bedrijven geven om hun reputatie, slechte bedrijven niet. Hier is een tip: onderzoek altijd het bedrijf voordat u koopt.

Beter Zakenbureau

Ik heb gemengde gevoelens over The Bureau. Zij nemen contact op met klanten, maar kunnen het dossier ook sluiten door simpelweg te reageren.

Creditcard Terugvordering

U kunt een claim indienen op een kaart. Het bedrijf kan de claim intrekken door documentatie te verstrekken waaruit blijkt dat het product daadwerkelijk is geleverd. Het Bureau heeft geen wettelijke bevoegdheid.

Rechtbank Voor Geringe Vorderingen

Als je de tijd hebt, win je waarschijnlijk. De procureur-generaal is hetzelfde omdat de meeste rechtspersonen niet goed bemand zijn.