Hoe Start Je Een Bedrijf Voor Het Bedrukken Van T-shirts? Een Warmtemachine Is Essentieel

U moet alle beschikbare opties bekijken om aan de behoeften van uw klant te voldoen om uw zakelijke potentieel te maximaliseren. Verschillende klanten hebben verschillende behoeften en helaas zijn veel t-shirtdrukkerijen opgezet om alleen in het midden van de belcurve te voorzien. Dit is echt jammer, want slechts 20% van uw klanten is goed voor 80% van uw winst. Laat me je vragen om hier even bij stil te staan en erover na te denken. Uw bedrijf zal de meeste inkomsten genereren als 20% van uw klanten succesvol is. Dat zou je moeten stoppen in je tracks.

Zodra u zich dat realiseert, moet u uw bedrijf heroverwegen om tegemoet te komen aan hoger gewaardeerde klanten. Ik suggereer niet dat je klanten met een lage waarde negeert. Wat ik zeg is dat je je infrastructuur zo moet opzetten dat je meer waarde biedt aan je best betalende klanten. Waarom? Je wilt dat ze keer op keer terugkomen. Deze klanten zullen terugkeren naar uw bedrijf voor meer.

Uw loyaliteit is meer waard dan die van uw klanten tegen lagere marges. Dit klinkt hard, en het spijt me als het onpersoonlijk klinkt. Maar dit is zakelijk. Je wilt weten aan welke kant van je brood is gesmeerd, anders ga je het t-shirtdrukspel spelen om te verliezen. Helaas zijn in elke stad of stad in de Verenigde Staten de meeste outfits voor het bedrukken van t-shirts die er zijn nauwelijks een stap verwijderd van sluiting. Ze zijn blind voor de waardegedreven analyse en zijn nauwelijks in staat om een faillissement te verslaan.

Om ervoor te zorgen dat uw bedrijf zijn volledige potentieel waarmaakt, wat betreft winstmarges en werkelijke winst, moet u aandacht besteden aan de specifieke belangen van de 20% van uw klanten die de meeste dollars in uw zak steken. Je zult gewoon in cirkels bewegen, hopend en biddend dat er geweldige dingen zullen gebeuren. Door dit alles vraag je je af waar al je tijd, moeite en energie zijn gebleven. Dat is niet een plek waar je wilt zijn.

Je wilt niet in dezelfde positie blijven als je er al bent.

Het beste wat u kunt doen, is een kleine warmteoverdrachtsmachine kopen die schaalbaar genoeg is om aan alle specifieke ontwerpbehoeften van uw meest gewaardeerde klanten te voldoen. Het hebben van een warmtemachine kan u een enorm voordeel opleveren als het gaat om veelzijdigheid, kosteneffectiviteit en bruikbaarheid.

Omdat hoogwaardige klanten veranderende behoeften hebben, is flexibiliteit essentieel. U bent waarschijnlijk in het bezit gekomen van een lokale groep die veel herdenkingsevenementen organiseert. Dit is de reden waarom ze een onverzadigbare honger lijken te hebben naar herdenkings-T-shirts. Door gebruik te maken van deze kleine populatie van klanten, kunt u vertakken naar andere klanten die hun behoeften delen.

Als je bijvoorbeeld de zaak van een kleine competitie-outfit hebt verworven die elke maand T-shirts nodig heeft, raad eens? Er zijn veel kleine competitie-organisaties verspreid over uw stad, evenals uw regio. Als u uw kaarten goed speelt, kan uw t-shirt- of grafische drukkerij een gespecialiseerd bedrijf zijn. U kunt het zich veroorloven om afscheid te nemen van eenmalige persoonlijke banen met een lage winstmarge. Richt uw inspanningen in plaats daarvan op het identificeren en werven van klanten met een hogere waarde.

T-shirts kunnen snel versleten zijn, dat is het mooie van hen. Wat ik daarmee bedoel, is dat wanneer organisaties een partij t-shirts bestellen voor het ene evenement, ze een andere partij t-shirts nodig hebben voor een ander evenement. Het eindigt niet. Het is jouw taak om naar dat soort organisaties te zoeken.

Je moet ook de juiste apparatuur hebben. Een warmteoverdrachtsmachine die vinyl aankan is prima, maar het is beter om er een te gebruiken die met veel verschillende materialen en ontwerpen kan werken. Dit is de enige manier om consistent werk van hoge kwaliteit te produceren dat voldoet aan de eisen van klanten met hogere waarden.

Het komt erop neer dat klanten die waardevoller zijn, de neiging hebben om meer bestellingen te plaatsen en terug te blijven komen. Als u hun rekeningen professioneel afhandelt en u een geweldige aftersalesservice biedt, kunt u er zeker van zijn dat deze bedrijven steeds weer bij u terug zullen komen. Verlies die kans niet.

Focus op volume, focus op het leveren van een hoog niveau van professionaliteit. Als je niet over de juiste apparatuur beschikt, kun je dat punt niet bereiken.

Het is cruciaal om de juiste warmtemachine te kiezen. Deze machines moeten op zijn minst schaalbaar, flexibel en krachtig genoeg zijn om dat enorme deel van de behoeften van uw potentiële hoogwaardige klanten te dekken, niet alleen nu, maar ook tot ver in de toekomst. Zo speel je het spel om te winnen. Anders deelt uw T-shirt- of grafische drukkerij het lot van de meeste andere worstelende kleine bedrijven. Het leven is te kort om dat te doen. Als je met die knuppel gaat zwaaien, zorg er dan voor dat je voor de hekken zwaait.